Muhabbet - Zu Spät (Hollandaca Çevirili)


Sie liegt in meinen Armen,
- Ze ligt in mijn armen
Ich kann es nicht ertragen,
- Ik kan er niet meer tegen
Es war ihr alles letztez Wort,
- Haar allerlaatse woord,
Ich liebe dich dann ging sie fort.
- Ik hou van jou toen ging ze weg.

Es war unser erster Streit,
- Het was onze eerste ruzie,
Sie ist in meinen Herzen
- Ze is in mijn hart
Ohne sie dachte ich es würde gehen,
- Ik dacht dat ik zonder haar kon,
Doch ich blieb so stur,
- Maar ik ging toch verder
Denn ich war enttäuscht,
- Al mijn gedachten waren voor niks,

Unserer Liebesschwur,
- De belofte van ons liefde,
Doch ich brauche Dich,
- Want je bent nodig voor mij,
Denn ich brauche Dich,
- Ik heb je heel erg nodig,
Denn ich liebe Dich... (Nur Dich)
- Want ik hou van jou... (alleen van jou)

Sie liegt in meinen Armen,
- Ze ligt in mijn armen
Ich kann es nicht ertragen,
- Ik kan er niet meer tegen
Es war ihr alles letztez Wort,
- Haar allerlaatse woord,
Ich liebe dich dann ging sie fort.
- Ik hou van jou toen ging ze weg.

Wir wollten uns sehen,
- We wilden elkaar spreken,
Darüber reden warum wir uns nicht verstehen,
- Om te praten waarvoor we niet met elkaar om konden gaan,
Nicht verstehen,
- Ik snap het niet
Was müssen wir ändern,
- Wat moeten we veranderen
Wir wollten etwas finden,
- Wij wilden wat vinden,
Damit wir uns wieder binden,
- Om ons aan elkaar te binden,
Wir waren nicht bereit
- We waren niet bereid
Du rastest aus und rannstest raus,
- Jij werd gek en rende naar buiten,
Du schriest: Es Ist Entgültig Aus..Auusss
- En je riep: Alles is helemaal uit!!!
Du standst einfach auf,
- Je stond op,
Du liefst einfach,
- En je liep,
Und ich sah es nicht,
- En ik zag het niet,
Und in deinem Kopf,
- En in jou hoofd,
War ich daran schuld,
- Had ik daaraan schuld,
Dass du es nicht mehr saaagst.......
- En dat zeg je niet meer!!!!!

Und ich bete zum Herrn,
- En ik bid tot mijn Heer,
Dass er ich zu sich nimmt,
- Dat ze mij bij zich neemt,
Dass ich bei dir bin,
- Dat ik bij d'r ben,
Damit wir wieder vereint sind....
- Om weer samen te zijn :(

Sie liegt in meinen armen,
- Ze ligt in mijn armen
Ich kann es nicht ertragen,
- Ik kan er niet meer tegen,
Es war ihr aller letztes Wort,
- Haar allerlaatste woord
Ich liebe dich dann ging sie fort
- Ik hou van jou toen ging ze weg

Sie liegt in meinen armen,
- Ze ligt in mijn armen
Ich kann es nicht ertragen,
- Ik kan er niet meer tegen,
Es war ihr aller letztes Wort,
- Haar allerlaatste woord
Ich liebe dich dann ging sie fort...
- Ik hou van jou toen ging ze weg.......