zaman durdu kaldı karşındayken senin,
cümleler boğazda takılı kaldı,
akıl yaktı gözlerin,
farkı var mı o yada ben,noo varmış,
yürümem gereken çok uzun bir yol kalmış,
son birkere olsun dinle,koy önüne mantık,
hayatla savaşıren derin yaralar aldık,
ayrı kaldık görüşemiycez ama şunu bil,
ölene dek senle kalacak aklım,
bir sihir yapılsa dönsek eskiye,sanırım imkansız,
bunu istedi herkes,tüm insanlar vicdansız,
tek bahtsız ben mi kaldım evrende,
herkes el ele çevremde,
boşver üzülme demk bir çözüm mü
yoksa unutmakmı hangisi,
bedeni varmı işanetin,
silüetin aklımdan çıkmadı hala kalbimdesin,
bir kere sesini duysam yeter ölüm arifesi...
Her gece sesinle uyanıp seni anmak,
zor gelir bana yine sensiz olmak,
bak yine yapraklar dökülüyor bu mevsim,
sen yine yoksun kalbimi deştin,
gündüzler benim olsun,geceler senin,
kalbin zengin olsun,kedersiz dursun,
mutluluk bizim olsun,hayat durulsun,
bizi sevgi bulsun,gönlün huzur dolsun,
kalbim sevdi seni unutmak mümkün değil,
gönlüm ister seni avutmak zor gelir,
vicdanım el vermiyor sensiz ölemeye,
gözlerim yorgun gelip güldürsene,
uyku girmez gözüme sensiz bir gece,
sanki beraberdik senle dün gece,
ismin hece hece yankılanır içimde,
unutmadım aşkım seninleyim hergece...
sonuna kadar sabret,yıllar bizim için,
gelecek bizim için,mutluluk ikimizin,
umutları yeşertelim,hayallerin bitmesin,
sadece beni bni sevmelisin,
senin için geldim bunu bilmelisin,
sadece sadece seni sevdim...