Aman Tanrım inanmıyorm bu herif gangsta takılıyo
bence aldanmayın daha ayakkabısını bağlayamıyo
piçten başka kelimen yok galiba çok kudurdun
merdivenden kovulmuşum..ULAN ORAYI BEN KURDUM!!
çok değil birkaç sene önce bir toy vardı
bulunduğu yere sayemde geldi ve götü kalktı
disslediği S.O.S'e 1-2 sene önce naptı biliyo musunuz?
programını aradı ve dediki: çok iyi gidiyosunuz
2003 te katıldı jöntürk ün yarışmasına
sürekli methediyodu: çok iyi bi adam ya ..
parçasını okudu ve barikat abilerini izledi
ilk üçe bile giremedi çekemedi ve dissledi
aferin çok iyi yaptın tracklerimi çöpe atıp
otobüs parası yokmuş saray gibi evini satıp
5 limuzin alsın özel şoförüyle dolaşIrken
etilere uğrayıp starbox a el sallasın
NANKÖR NANKÖR NANKÖR..
benim harcadığım paradan sanane
senin bulamadığın paradan banane
çok fakir olduğunu ve benimde çok zengin olduğumu iddda ediyosun
ama ben hiç yıllığı 10 milyar olan bir okulda okumadım
istersen bana albüm yap cevap vermicem
bu ilk ve son diss ok PEACE..