Bu kalbi kırmanın en direk yolu yalan
Asıl adam da Herkül bu macera falan filan
Hangi birimiz bazılarına göre değildi kahraman
O man bu man değil süperdir uçabilen adam

Ve ben orda burda tanıdım kendimi
Dünya tutsak ol diyordu bense yaktım hepsini
Rüyalarım yeter bu tacı taşımama ce açtım perdeyi
Sabahki gözleriyle tanıdı güneşi ağabeyim

Ve beynim hiç çekinmede savaştı kalple
Duellolar bitmiyor masal da bitmez öyle
Ve yüz kızartan cümleler beni yazarken durmadı
İlk satırlarımda kaldı kitabın adını sormadım

Kimilerince burası çok büyük bir güç gerektiren
kararlar artı yönleriyle tam zamanı kollar
seni sever gider yeri gelir bu dunya
3000x1000 metrelik mesafeler koyar

Gülüşlerim olduğunda hayallerimin sonu war mı bulamadım nerde
Gülüşlerim olduğu günlerim wardı seni unuttuğum yerde misin?
Yıldızlara baktım fizana uzandığım kucaklarda
sarılıp o geçmişe ağla hadi varmı hıçkırık da bu son darbe

Gülüp de gecsem hep gidermi hüznümün pası
Döküntü şarkılar kırık bu kalbin aynası
Bunca dertle bende mutluluk travması
Geçiririm unutulur dünün de kavgası

Alışkınım bırak yalandan olsun her gülüş
Ki öyle olmalı yalanla kurduk onca düş
Sen istedin ya objektif her görüş
Sevip sevilme kulwarında son gidiş dönüş

Ve bitti yok artık inanmak salaklık
Hayatla kor savaşta aşk elinde şarlatanlık
Oyunbozan ben olsam ağlamazdı gözlerim
Hatalısın ve yapma yazma derdi ellerim

Resmiyet de biliriz öyle olsun siz ve biz
Batık bir gemide kaptan ve işte ben deniz
Şikayetim şudur garip bir anda gelmeniz
Ve birde iç kokan rüyalarımda gezmeniz

Gülüşlerim olduğunda hayallerimin sonu war mı bulamadım nerde
Gülüşlerim olduğu günlerim wardı seni unuttuğum yerde misin?
Yıldızlara baktım fizana uzandığım kucaklarda
sarılıp o geçmişe ağla hadi varmı hıçkırık da bu son darbe