[Dr.Fuchs]

insanlara bakiyorum gözler boyanmis
Gözlerle oynanmis kullanilmis umutlar
Yapilan her hareket hataya bulanmis
Çikis yolu yok al parayi cebine sok
Rüsvet alan kral olmus memleketimde
Vatanima neler olmus insanlar robot gibi kullanilmis
Çürütülmüs ruhlari zedelenmis onurlari
Düzeltmek çok zor onlara kor artik yeni bir yasam
Tasan sabirlar son noktasinda
Benim bir düsmanim vardi çok iyi kosardi
Ama benden kaçmasina yetmedi
Alçak katil sonunda savasim sözlerimde iste
Intikamim halkimin gözleri önünde
Sözlerim artik senin beyninde
Etrafimda suçu olmayan birsürü aile
Hayatin kavgasini vermekte
Ama onlar size hiç benzemeyecek
Eski Türkler yavas yavas geri gelecek
Savunmani yap alçak herif
Halkimi soymak kimin haddine?
Biz düsmana savasta pabuç birakmadik derdi dedem
Sen kimsin Lan!tek disi kalmis canavarmi?
Biz çok gördük böyle havalari
Biz çok gördük böyle havalari


YeYe Harami Yeye Parami
Yo Benden isteme Yo Yetim Hakkini
Yo Sakin isteme ye haram lokmayi
Yo Benden bekleme çalip çirpmayi


[Dr.Fuchs]

Gözlerim her zaman açik
Savasimsa direkt konunun içinde
Düsmanim korksun yurdumu alçaklara ugratmam ben
Tas delen sözler bir kez daha beyninden geçer
Yeter dur demek farz oldu bu serefsizlere
Katiller onlar yüzünden
Benim insanim bunalima Girip intahara bile kalkisti
Düsmani disarda ararken içimize bulasti
Nankörler içimizde dolasti
Bankalari kendi dükkani sananlar Dikkat Dikkat!
Hortumu kullanacaginiz yeri ben size bizzat göstericem
Komutaniniz sagda hazir ol
Enflasyon düsmekte diyenler ekmegimizden çalacaklar
Kalmayacak mi sanki 1 tane bile dürüst aramizda?
Ben onlari aldim yanimiza
Türkçerap'le çiktik savasa
Derdimi ve halkimin derdini anlatmaya
Hakliyim çünkü nankörler yakalansada cezasini almayacak
Ben ona yaniyorum Bu gene senin ve benim cebimden çikacak
Neden niye sordun mu hiç kendi kendine
Bizim suçumuz nerede diye
Gelecegi soyan hirsizlara affim yok sabrim yok
Çözüm bul bulun buldurun yeter diyorum
Hayatin alnamini çalmayin
Birakin yürüsün artik Birakin dönsün artik dünya
Birakin dönsün artik dünya


YeYe Harami Yeye Parami
Yo Benden isteme Yo Yetim Hakkini
Yo Sakin isteme ye haram lokmayi
Yo Benden bekleme çalip çirpmayi