MT - Yan Cehennemlerimde



Deryalarımda batan her gemide bir kaptandı kalbim..
Derinlerimde şimdi şarkıların ölüm nefeslerinde..
Halimi sorma senden çok farklı durumda sevgim..
Darmadağın çiçek bahçelerinde bağlı kalbini yorma..
Ben prangalarıyla küçük bir kalbi yaşatmaya çalışırken
Dört yanım uçurumdu düştüğümde tutunduğumu sanma..
Bıraktım kendimi olmadığın okyanuslarında dalgalarında savaşırken sen haline hiç yanma..
Bu kalbimin ikvesiydi dünya dönmekten bıksa..
Yılmayacaktım ben kabus olsada her rüya..
Alışacaktım gözlerimi açacak yelkenlerimi yakacak..
Salacaktım kendimi rüzgarlarının önünde koşacaktım
Kök salacaktım alacaktım başımı uzaklara..
Kalbimi uçurtmalara takacaktım..
Onu da salacaktım güneşlerini tutsun diye..
Bütün şiirlerimi yakacaktım..
Seni hançer gibi saplandığın bu yürekten atacaktım..


NAKARAT


Bir acı yaz ki ağlasın satırlarımda dağlarımda
Güneşlerimde batsın iki sayfa olayımda..
Paralanayım gözyaşlarımda taş olsun umudum aşklarımda..
Yağmurumda yağsın güneşlerimin yüzüne
Hecelerim kaldı aşklarımda bir paramparça çocuktu bu Mt.
Aşk deyipte ağladım da kim duydu ki sesimi..
Kalbim taş kesilmişti ben sokakların diliydim..
Sanki yanlız akşamlarımda..


Önemli değildi iki üç kadeh ve yıldızların nakaratlarını dudaklarına ellerimle sürmek..
Kendimi sürgün etmek mapus kalbine müebbet bir sevgiyle..
Çığlıydı Allah'ım yardım et.
Kurtar omuzlarıma çok çöktü inan ki bu dert..
Sert esti rüzgarlarımda poyraz meltemlerimden eser kalmadı
Güneş açmaz derman yağmaz..
Mecnun olsa leylayı takmaz..
Devran-ı alem içinde sen olmazsan zapt olmaz..
Bu kalp göğüs kafesime sığmaz
Naz değil az değil bu dert..
Bazalın az kurak çeşmelere dert yan
Sen çatlak dudaklarınla mey akmaz , ney çalmaz oldu
Gittiğin dağları eritti
Karanlık güneşlerim doğdu
Kan ağladım berilerim yol oldu
Yoldu saçlarımı
Garip bir ebabil kuşuydum nereye uçtuğumu bilmeyen
Ağır geldi yolculuğumda uçtuğum ufuklarda protest kanatlarımda kaldı
Kandı gözlerimde umuttan eser kalmadı



NAKARAT

Bir acı yaz ki ağlasın satırlarımda dağlarımda
Güneşlerimde batsın iki sayfa olayımda..
Paralanayım gözyaşlarımda taş olsun umudum aşklarımda..
Yağmurumda yağsın güneşlerimin yüzüne
Hecelerim kaldı aşklarımda bir paramparça çocuktu bu Mt.
Aşk deyipte ağladım da kim duydu ki sesimi..
Kalbim taş kesilmişti ben sokakların diliydim..
Sanki yanlız akşamlarımda..