Tolga Tuncer Nakarat

Bugünüm kader yalnızı
Ağlarım çeker yarını
Bu gönlün dinmez yangını
Sensizim
Yaşarım çoşar umutlar
Koşarım bitmez ki yollar
Bu yaşlar karamsarlıklar
Yanlızım

Mt Verse I

Körebe oynayan çocuklar gibi şimdi yanlız şarkıların edebiyatına dil döker durur bu kalp
Hadi kalk! Bak güneş açmış bir çiğde parlıyor umut
Hadi kalk! Dur biraz daha uyusun bu halk
Hadi yat! Yum gözlerini gördüğün sanal rüyaların gerçeklikteki filmideki hüzün
Güzün ardından dökülen yaprakları süpüren çöpçüler
Erkin Koray'ın aşkına acımadı da bir umuda mı acıyacak ?
Hadi tekrar yat yum gözlerini demedi mi hiç melek annen geceleri korktuğunda başını okşamadı mı korkma diye
Hangi şiirdi o?
Bir Mt vardı bir de Buranın Adı Gurbet şiirleri
Tüy bitmiş diline dolanan aşk
Hadi kalk diye haykırışının yankısı
Belkide her hüzün bugün ana
Dünya başka bir yerde
Bu küçük yürekse resimlerine dokunup tebessüm eden
Ton yükler ağırlıkta sarp kayalıklara yürek diken

Tolga Tuncer Nakarat

Bugünüm kader yalnızı
Ağlarım çeker yarını
Bu gönlün dinmez yangını
Sensizim
Yaşarım çoşar umutlar
Koşarım bitmez ki yollar
Bu yaşlar karamsarlıklar
Yanlızım

Mt Verse II

Ben acıyı tükenmez kalemle yazdığım yüreği taş kestim
Karabulutlar arasında çektim güneşi kendime
Bir kaşık suda fırtınalar koptuda
Bir kaşık suyla hayatta kalmadı mı mecnun leylası leyla
Aynalara bakıp taşlanırken haline hilkat garibeleri gazeller çığırırken
Bir kuyudan bir kova su çekerken
Ne nurlar düştü miraçtan
Dolunaya gece gel beni kollarına al derken
Üşüdüm sadece biraz yanlızlık türküleri dilinde ayağında uçları delik papuçlar
Kalbinde umut dünyanın yollarını arşınlarken
Küçük bir sevgiyle uyudum 5 yaşımı sahiller armağan ederken
Kimsesizliğin yanlızlığında ufuktan geçen gemileri beklerken
Kaç çakıl attım kaçı sekti gözlerinde
Herkes birazcık sussun da
Mt'ye yanlızlığın anlamını söylesene sessizce

Tolga Tuncer Nakarat

Bugünüm kader yalnızı
Ağlarım çeker yarını
Bu gönlün dinmez yangını
Sensizim
Yaşarım çoşar umutlar
Koşarım bitmez ki yollar
Bu yaşlar karamsarlıklar
Yanlızım