MT - İtirazım Var ft. Mic Kill Myers & Bülent Ersoy

Albüm Adı : Rap gökten ineklere zembille inerse

MT ft. Mic kill myers & Bülent Ersoy


NAKARAT

İtirazım var bu zalim kadere
İtirazım var bu sonsuz kedere
Feleğin sillesine , hayatın cilvesine
Dertlerin cümlesine


Biz seni çok severdik Fuat
Ta ki sen çıkıp bize beni sevmeniz gerekmez diyene kadar
Biz seni çok sayardık Fuat
Ta ki sen beni siz sayın ben sizin saymadıklarınız sayacağım diyene kadar
Biz seni dinleyerek coşardık Fuat
Ta ki sen siz değil rapimle kızlar coşsun diyene kadar
Biz senin şarkılarını player�dan çıkartmazdık
Her şarkının internet�ten bulur , albümünü alır , konserin oldu mu kaçırmazdık
Ta ki sen bize ben başka olmak istiyorum diyene kadar
Deli Ahmet oğlu ne kadar sürecek daha undergroundlardan ticari denemelere geçiş
Dün sayıp eleştirdiklerinle bugün kol kola birlikte gelecekler seçiş
Manşetlere çıksan ne değişecek
Eski Fuat geri mi gelecek?
Yeniden rap�i rap gibi yapıp bize mi sevdirecek?
Fuat öldü
Pişmanlığın da düetin olsun 2. albümünde
Bil ki underground söndü
I say Fuat , You say öldü
I say Fuat , You say öldü


NAKARAT

İtirazım var bu zalim kadere
İtirazım var bu sonsuz kedere
Feleğin sillesine , hayatın cilvesine
Dertlerin cümlesine


Paranın kokusu çok hoş kokana gibi kokar kokoş
Fazla çekme olamazsın hoş
Koş kamera önüne şok oldun
Maalesef foş gibi eridi respect geride kaldı aklın daldı bilmem nerene bul entelin deliğini boş eremedi muradına
8 yıl soy bedeni rarite eskilerin geride kaldı geri gelmedi
Her ay eleman alırım hayatın bir elemanıyım realite benim için yok
Levent'e hiç gitmedim namını duydum
2 yıl önce konuşulanlar çabuk unutulurmuş yeni öğrendim
Sistem'e ben halen yenik düşmedim ama sen düşüp yükseldin tekrar düşmektesin
Bu rap ruhuna bir duş gibi gelir sana hayalin buymuş meğersem düş buymuş
Yasamışın besbelli bu hayat fuhuş artı dost artı para eşit menfaat eşit kayıp etmek
Puşt dostlar eksiye düştü kaldın yalnız bugün yarın buradasın arama sakin pişmansın
Üstüne bir su iç bir pişmaniye ye
Kilo vermişin tv için bende verdim ama hayatın ezmesinden ama bezmedim halen savaşmaktayım


NAKARAT

İtirazım var bu zalim kadere
İtirazım var bu sonsuz kedere
Feleğin sillesine , hayatın cilvesine
Dertlerin cümlesine
İtirazım