MOZOLE MİRACH PART1

Dile benden ne dilersen eğer istersen
Buz kesen gecenin ortasında yalın ayak koşar bu adam
İstifralarım şüphesiz çoğaldı son zamanlarda
Kafatasım tasımda hasımlar azmakta kasmakta

İbreti alem olsun derdime bir deva bulunsun
Sunulsun ortaya kötü fikirler yeterki içi rahat olsun
Kussun tüm zehrini akıtsın nankorce
Edilen yeminlerin ardından kirlenen sular şimdi durulsun

Ahpab bildim örtbas ettim sonra sildim gittim nedeni var
Elbet yaptığım her bir işin sebebi var
Kısmen doğru cismen yanlış pozisyondasın
İsmen hafızamdasın listem de en son sıradasın

Oldum olası olduğum gibiyim değişen zamanmış
Ve akıtılan terlere bilki boşuna mendil harcanmış
İlki satmış diğeri kaçmış bu adam kime taşatmış?
Boyun büker gider son kez evrene sataşmış...

NAKARAT2X:

Hasmın hissi gaflettir
Kimi devrilir kimi yenilir kimi terk eder ve kimi terk edilir
Kimine mağlupsun kimine galip gelinir
Sil geçmişi geleceğe yol ver kararlı gel karşıma
Huzru arşıma karşı karşıya yüzleşşş sen leş beş para etmeyen keleş...


MOZOLE MİRACH PART2

Ben 4 nala amel peşinde dövünür haldeyim
Ve olduğum konumla başım dik övünür haldeyim
Kiminle derdim kiminle sorunum cevap verin
İçimdekileri hissetmeniz için bu şarkıma kulak verin

Zor donemler ardı düzemi cıktım derken başıma gelene bak
Hak hakkını almak hakkımı almak hakkımdır...
Yazdıığım liriklerlerimle aklım dansederken
Gece 05 uykum gel o bana lazımdır...

Zor gelir eldekiyle yetinmek bazen insana
Akla mukayit ol allah sabır dile illallah
Demekle dil yorulmaz işle demiri pas tutmaz
Kaç kez soylesemde lafıma kimse kulak asmaz....

Sıradışı hayaller sıradışı işler peşinde kişiler
İşi pişirirler ve sonra işi servis ederler
Yalın ayak koşan adam artık yok "öldü"
Kafasına sıktığı tek mermi derin uykuyu böldü


BEAT:BEATKEY
no sample

KAYIT:RODOSTO R2 STUDIO

MIX&MASTERING:BEATKEY