Mode XL - Müptela



Yasin..
Oow..oow.. oow Topunuz kaçtı, serseri bahçesine de konmayın ama sakın bunu denemeye kalkmayın aldırmayın alt komşuya hadi bana bakmayın saldırın Poponuzu kaldırın borcunuzu tamamlayın harcı kapatıp tacı kafalayın çalın bu marşı flowuma karşı sese yüklensen kim karışır hadi bak ha kalakaldın tükürük bezlerinle kan salgıladın anlayamadığını sallandır her bir suça karşı aklandık baktık ve kullandık ilk görülen yerde çullandık bu aralar paralanıp pullandık sersem beyinlere şimdilik çıtlattık lafları kalakaldı mı
Evren..
kaça kaç kala sana zarf attı oynattı mı, budala mı, soytarı mı, bu saatte aranır mı?
Yasin..
Ben de dedim önleyemedim onu öldürmeyi kendim başkası değil olacaktı zaten katil karısı beni bi daha arama dedim (ha)
Hook Bulamazsın, kalamazsın, nefesini tutamazsın
NaKaRat...
Kupa Westa dön bi bana Ne var adamım Varsa bir sorun yola koyulalım Boşver şimdilik ukalayım Tamam o zaman kafamıza göre takılalım
Evren..
Gir aramıza alma da bana ol baştacı ya da bekle darağcı Tak kancayı dökülesi duvarına vur boyayı oturacak yer gör her bir kayayı vardiyalı çalışırız aklın geçmesin her gördüğü yerde eleman bizi seçmesin bi de gelip takılacak adam evimize yerleşmesin tek bir ritm bile kaçırmadan kulak ver yanındaki sapık senin beynini yer her bir atılacak adım seni bana sürükler dikilecek gözüne de serseri gözler sözleri takip et hadi bu da son set çok net anlatalım olan biteni yolu bulamadı serseri hadi gel geri eninde sonunda temizledi kan teri pek bildiğimden değil ama takılıyoruz her zaman saman altını arıyoruz kalıyoruz ortada bak bir hususta kendine bir set ver ama ruhları hasta tak bi takasla elemanı dahil etti kendisi rasta bu da yaş pasta benden sana ömrünün sonuna dek hatıra Hook Bulamazsın, kalamazsın, nefesini tutamazsın
NaKaRaT..
Kupa Westa dön bi bana Ne var adamım Varsa bir sorun yola koyulalım Boşver şimdilik ukalayım Tamam o zaman kafamıza göre takılalım..