Mode XL - Lan

Albüm Adı : Blaze


Kahkaha at ama tam suratıma
Fark yarat ortamına
Reklamı bana değil kaltaga yap
Çat kapı kırılabilir inada inat soruma cevap ver
Kıçına tokat yer
Son kalan dengeler
Sendeler sendeledikçe mode xl besteler
Bide boka bok deseler
Noksanı yoktan etseler
Domalanı s**seler ne güzel olur
Ses verseler iyisi olur
Son çektiğim kare oldukca blur
Bana sordukça sende son bulur
Adı kondukça bol kolu çek bunu sek vurr
Elindeki son kozu taktiği kur pandiği at çöpe dandiği
Elinle göster sadece gerçeği bilsin biri suçu üslensin
Yasin(bu)damardaki toksin
Çıkabilirim ama biranda aksin
Beni her gördüğünde tiksin
Aramızdaki bu aşk başlamadan bitsin


(Nakarat)
Şşttt lan arkana bakmadan yaylan
Duydun mu ki birileri sağdan
Gördün mü ki birileri soldan
Çıkmışım yoldan

Tat bunu her birinin kafasına kadar çat bunu
Döküleni toplayana kadar çarp bunu
Arasıra suratıma bakarak konuşda gözlerim kalmasın
Bu konuda hak bumu
Attıgın adımları sayda bi tekilana
Modexl'in ismini yazda masadaki harbi mi gerçek
Dedikleri belin altındaki mal gibi
Sana biras az gibi
Aradıgın sokak az ilerdeki
Cadde de dört köşe bekledi seni fahişe
Alınanın adı kolpa kaldı
Biz cumartesi geceleri bardayız sen işe
Arasıra bakarak ol yeşile
İhanet edenin ilk etapda karnı deşile
Göstermelik olur sen yinede koy
Dikkatlice bardakların arasına bir şise
Sol kroşe yedin herhalde hadi sana yazık
Vur dibine kabaca bir hesap yapacaksak koy cebine
Anasını sen al kızınıda ben sen eve git ben düzüşe


(Nakarat)
Şşttt lan arkana bakmadan yaylan
Duydunmuki birileri sağdan
Gördünmüki birileri soldan
Çıkmışım yoldan