Mista Killa - Son Durak



Savas basladi önüme geleni yiktim, biktim senden artik yumruklarimi siktim.
Neyin var neyim yok herseyi ortaya koydum, hesap vermenin zamani hadi bakalim buyurun.
Içten yikma planlari meyvelerini verdi sene 2000 ilk hedef … seçildi. Piskolojik çökertme,
verbal kominikasyon, zihinsel bir eksiklik profilin çizildi. Gözümün içine bakma öyle
kezzap içesin ölesin. Diktatörlük senin neyine sen bir kölesin. Simdi karsima geçipte beylik
tasliyorsun ama Hollanda benim elimde bunu bilesin. Havlayan köpek issirmaz sebebi belli,
etrafina korku saçmak için kiçini yirtar, ama ne fayda maskesini düsürüverdi kahbe, yerin hazir
cehennemin 7ci katinda.

Her atilan merminin sebebi tabiki belli sene 2003 bitti artik ümitler tükendi. Yalama olmus civatalar,
er sözünü tutmaz olmus, Kopehagen zirvesinde yapilir çin iskencesi. Sahte imparatorluklarin
yokoluverecek, ölümü sende tat ve gör geride kalan bir ceset. Berzah aleminde siraya girilecek kaçis
yok. Kiminin kalemi kirilacak izdirabini çekecek. Kader, iki çesit izdirari ihtiyari. Kaza, kaderdeki
hükmün infazidir. Irade, insanlarin seçme kuvvetleri. Ifade, hadi bakalim sende kullan hakkini.
Yilanla tilkinin arasindaki farki çak çakta gel bilmeden ötmeyin, burasi amsterdam ölülerin sehri.
Tek Kisilik Ordu sakam yok bilin.

Dostu ve düsmani seçemez oldu eski dostlarim, gözümün içine bak haydi kus yalanlari.
Zehir iyice içine islemis zehir bosalmis, fayda etmez Panzehiri artik damara basmayi.
11 eylül 2003 kapaniverdi defterin, yan yanaydi sirt sirta böyle olsun istedin. Ben seni uyardim
yalanmi karsima çikma, kullandigin cümlelere dikkat et laf sokma. Besle kargayi oysun gözünü,
mertlik yerine kahpelik tutmaz kancik sözünü. Aklini basina topla demistim kafami yorma.
Süs köpeklerini bagla demire üstüme salma. Yilanla tilkinin arasindaki farki çak çakta gel bilmeden
ötmeyin, burasi amsterdam ölülerin sehri.
Tek Kisilik Ordu sakam yok bilin.

Refrain:

Son Durak kara toprak düsmanin, son durak kara toprak pismanin. Sahte felsefen, fitne besle sen, son durak uçurum çakallarin.