Mista Killa - Kim Vurdu Beni?



Bu gece rüyamda kendi mezarimi gördüm
Anam agliyor basimda saskina döndüm
Ne zaman oldu bu olay
Beyaz kefen içinde gömmüsler beni ama ben ne zaman öldüm?

Etrafim kalabalik moraller bozuk
Bulutlar isyanlarda hava buz gibi soguk
Siyah bir takim elbise giyinmis babam
Aglamamak için yumruklarini sikiyor adeta

Mezarimin basinda yasli bir hoca
Ellerini açmis allaha duvaya basliyor
Bismillahi el rahmani rahimin
Ruhuna fatiha okuyu verin garibin

Düsünmeye basliyorum mantik almiyor
Ne zaman ölmüsüm ben bu hale nasil geldim
Birden anlimdan kan akmaya basliyor
Bu bir kursun yarasi ey yüce rabbim

**

Hayat bir film gibi flash isinlari halinde
Gözlerimin önünden akip geçiyor
Hertaraf karanlik kemiklerim sizliyor
Ama buna ragmen gözlerimin içi parliyor

Korku sariyor bedeni
Hatirlama basliyorum puslu bir sekilde olup bitenleri
3 kisi görüyorum silah dolu elleri
baslarinda bir maske agressif haraketleri

bir binana dogru hizla ilerliyorlar
zengin bir mühid hedefleri belli
büyük firtina öncesi yasanan sessizlik
ardindan kopan kiyametin zil sesi

zaman sanki birden bire duruverdi
okkali bir tekme kirildi kapinin kilidi
bulmacayi çözmek için henüz çok erken
3cü bölümde dinle olup bitenleri

**

Panik birden bire etrafa yayildi
Kimi kaçmaya çalisti ama göze batti
Saysan içeride 75 kisi
Cehenneme dönüverdi yo sosyetenin partisi

Bu bir soygundur eller havaya
Bütün para ve altinlari koyun torbalara
Yanlis bir hareket kimildayani vururum
Sakin cürret etmeyin polisi aramaya

Ama birden bire planlar degisti
Yankilanmaya basladi polisin siren sesi
Tek bir ihtimal var ihbar edildik
Etrafiniz sarildi teslim olun sesleri

Çatismanin ortasi yasamak için öldür
Kimbilir belki ecelimin günü bugündür
Derken biri yere düsüverdi birden
Maskesi acildi allahim bu ben !!!

Refrain:

Kim Vurdu Beni?