sekiz onbes uçagiyla uçuyorum Bodrum'a
çok önemli temaslarda bulunmaya
çok kalmicam cumadan pazara
bi kaç isi bitirip dönücem sonra
Istanbul'dan ta Bodrum'a
tam bir saat onbes dakika
yanliz birakmadi hostes hanimlar
servis çok iyiymis bu hava yolunda
çok sirinsin hadi gel kal benle
hersey dahil üç gün üç gece
memnun kalirsam takiliriz senle
yanimda gezdirmem ama görürüm hergece
unut beni gündüzleri takil kankilerinle
inme bodruma kal türkbükünde
yaglan güneslen hazirlan geceye
arayi kapatiriz ben gelince

85,86,87 derken 88'li sexy beklerken
bir kiz iki kiz üç kiz derken
hangisini seçsem die düsünürken
esmer sarişin hepside manken sirada beklerken
kapattim odaya çikmadim otelden

üç gün üç gece Bodrumda eglence
sabaha kadar iç hepsi benden
yeterki sen iste bisey düsünme
üç gün üç gece sabaha kadr iç ..
üç gün üç gece bodrumda eglence
yanimda Ceylan,Merve ve Ece
teker teker yada hepbirlikte
üç gün üç gece sabaha kadar eglence

tanistiryim yakin arkadasim jack daniels
tanirsan seversin biz çok iyi anlasiriz
gel sende bizle aramiza aliriz
iyi giyin bu gece çikmamak yersiz
ara arkadaslarini getir onlarida
ben tek siz hepiniz maç yapariz odada
devre yok ara yok bütün gece boyunca
yarin dinlenirsin deniz kenarinda
sabah uyandiginda degilsem yaninda
suçu bende degil kendnde ara
yaptiklarin degil yapmadiklarinda
segrek görüselim senle bundan sonra
isim çikti benim hadi sen dön bence
istanbul'da görüsürüz ben dönünce
yer yokmus uçakta bindiryim otobüse
gidince bi alo yap merak ettirme

85,86,87 derken 88'li sexy beklerken
bir kiz iki kiz üç kiz derken
hangisini s.ksem die düsünürken
esmer sarişin hepside manken sirada beklerken
kapattim odaya çikmadim otelden

üç gün üç gece bodrumda eglence
sabaha kadar iç hepsi benden
yeterki sen iste bisey düsünme
üç gün üç gece sabaha kadr iç ..
üç gün üç gece bodrumda eglence
yanimda Ceylan,Merve ve Ece
teker teker yada hepbirlikte
üç gün üç gece sabaha kadar eglence.

hey yaa..
kizi uçaga koydum iki tane kiz buldum
iyice yagladim sonra günese koydum
iki saat beklettim çikarip soydum
ikisinide yedim ohh doydum.