Sen melek gibi görünüp aldatan,
Hislerle oynayıp gönül çalan.
Gerçek yüzünü benden saklayan,
Ne aşka ne sevgiye layık olmayan.

Taht kurmak istedim gönlünün köşesinde,
Ne hayaller kurmuştuk biz seninle.
Evlenecektik hani, bir dahaki mevsime,
Duydumki gitmişsin yaban ellere...

Böyle mi yaşanır sende sevdalar...?
Belki birgün seni de yakarlar.
Sen de rastlarsan "melek yüzlü şeytan'a",
Bu şarkıyı dinledikçe beni hatırla...!

Beni hatırla (ah!) her hecede.
Her gecede resmimi gör.
Gözleri kör olsun aşkın,
Şaştım, kaldım, anlamadım...
Ağlamadım mı sanıyorsun?
Her gecede ıslak yastığım,
Her hecede duvarlara yazıldı ahım...!
İnanılmazdı yaşananlar, gittiğine inanmadım.
Sen "melek yüzlü şeytan" cehennemlerde yanasın!

Kanasın herbir tarafın,
Yüzüne kimse bakmasın...
Gününe güneş doğmasın,
Karanlığa sevdalanasın...

Her yalnız kaldığında,
Her sigara yaktığında,
Belki birgün yandığında,
BENİ HATIRLA...

Böyle mi yaşanır sende sevdalar...?
Belki birgün seni de yakarlar.
Sen de rastlarsan "melek yüzlü şeytan'a",
Bu şarkıyı dinledikçe beni hatırla...!

BENİ HATIRLA...