Susun Artık Dayanamaz Oldu Kalbim, Savaşmaktan Yoruldu
Susun Artık Çekilin Gözlerime Kan Doldu
Yardım Eden Hani Nerde Etrafım Boş Bulundu
Bu Bedenim Ateş Gibi Yandı Bitti Kavruldu
İsyan Ettim Çile Çektim Kalktım Düştüm Yenildim
Pes Etmedim Dostum Dedim Arkamdan Ezildim
Sokak Köşelerinde Ordan Buraya İtildim
Beni Seven Nerde Zalim Hayat Hadi Söyle Bana
Varsa Seven Biri Söyle Çıksın Karşıma

Artık Yeter Dayanamam Ben Bıktım Bu Hayatımdan
Bıkmış Oldum Yalnızlıktan Ona buna yalvarmaktan
Kendi Dünyamda Ezildim Aşağılandım Yeter Lan
İstemiyorum ben Artık Çekin Alın Buralardan
Mezarımı Kazın Sarın Kefen Olsun Bu Hayat
Hiç Olmazsa Kefen içi Kahpe Hayattan Rahat
Kim vurduya Gidersem Kimler Bakar Kimler Sorar
Bedenim Kemik Olup Deniz Diplerinde yatar
Ona buna Haykırmaktan Kalbim Kan Ağlar

Kahpe Felek Yeter Beni benden Aldın bıraktın
Yalan Hayat Yeter Beni Sen Sattın
Yalan Dünya Kahpesin Lan yalan olansın
Yapayalnız berbat dünyama bir anda şimşek çaktın
Yaktın Yıktın Sattın Beni Ordan Buraya Fırlattın
Acımasız hayat Beni Sen Batırdın
Yoksa Beni Sana Kandım ruhum Sana İnandı
Doğduğu Gibi Soldum Yollarım Kapandı
Hayat Ölümü Bana Sordu..

Gece Gündüz Yazıyordum Feryadım Kime Dostum
Konuşmadım Hep Sustum
Artık Dayanamaz Oldum Bak Şu Halime
Gör Duy Hisset Acıları Çek Çek sende Anlarsın Beni Zamanla
Zamana Sığdırabilirmiyim Bu Nefesimi
Girmeden Mezara Sardı Kefen Soğuk Bedenimi
Rüzgar Aldı Götürdü Bendeki Benliğimi
Beni Benden Etti Hayat Soğuk Rüzgarları Esti
Sokaklarda Beni Kötülüğe İtmek İstedi
Beynimde Binlerce Soru İşareti Belirdi
Sordum Sordum Cevabını Kimler verebilirdi
Bin Soru Sordum Ama Yanıt Nerelerdeydi
Bedenim Islak Kaldırımlarda Gazeteye Serdi
Ölümü Bekledim Gecelerce Ama Gelmedi
Kimler Geldi Kimler Geçti Gören OLmadıki beni
Haykırışlarım Dünyaya, Yine Duymadı Beni
Verin Bana ölümüde, Alsın Gitsin Buralardan Beni

Ölüm Her Canlının Alnındaki En Son Yazı, Yeter Artık Bunca Yıldır Çektiğim Cefa
Kazı Dostum Sende Mezarını Kazı, Elveda Dert, Elveda Keder, Anne Elveda…