götür beni
söndür ateşimi ellerinle, bedeninle
sırılsıklam karanlık geceye götür beni

işte burda, ışıkların altında
sen dans ederken izlemek yasak bana
- ama gözlerimi senden hiç alamıyorum ki
hatırlarsın sevgiliydik eskiden
- seni neden bırakmışım hiç anlayamıyorum ki
yapar mıydın senden bir şey istesem

götür beni
söndür ateşimi ellerinle
bedeninle
sırılsıklam karanlık geceye götür beni
eskisi gibi
götür beni
söndür beni dudaklarınla, soluğunla
çırılçıplak nefes nefese götür beni

bir dokunsan erir buzdan ellerin
hatırlarsın sen de ateş gibidir tenim
- başkaları sana unutturamamıştır belki
sarhoş değilim senden saklamam zaten
- kadehimde boğulmak üzereyim kimi kandırıyorum ki
haydi gel al ruhumu bedenimden

götür beni
söndür ateşimi ellerinle
bedeninle
sırılsıklam karanlık geceye götür beni
eskisi gibi
götür beni
söndür beni dudaklarınla, soluğunla
çırılçıplak nefes nefese götür beni