Gidince anliyorum, her seyini özlüyorüm
Tenin benim gibi, kokunu içime istiyorum
Öpünce anliyorum, ben seninle yasiyorum
Gün birden beri, kaç kere vuruluyorum


Birden bire hayatinin tümü oldun
Gecelerine gün gibi dogdun
Gidersen bir gün biri üzülür çok
Hayatinin tümü oldun
Gecelerine gün gibi dogdun
Gidersen bir gün biri kirilir çok
Adi lazim degil, bas harfi ben

Festival gibisin katilmak istiyorum
Önlerden yer kapip, gözünü kalbime bekliyorum
Asaletinin bedeli, çok kölen var belli biri
Hem biraz deli, azdan çok da serseri
Adi lazim degil, bas harfi ben

Birden bire hayatinin tümü oldun
Gecelerine gün gibi dogdun
Gidersen bir gün biri üzülür çok
Hayatinin tümü oldun
Gecelerine gün gibi dogdun
Gidersen bir gün biri kirilir çok (2)
Adi lazim degil, bas harfi ben

Birden bire hayatinin tümü oldun

Adi lazim degil, bas harfi ben (4)