Rize'nun Dereleri
Marta Açar Gülleri
Narenlima Söyleyun
Deduğum Türkileri

Eh Eh Yeter Narinli
Boylarun Çok Alumli
Alurdum Seni Ama
Cazi Anan Çalumli
Oy Çalumli Çalumli
Vay Çalumli Çalumli

(Müzik)

Yarum Benzer Güneşe
Ben Benzerum Dumana
Nazlidur Benum Yarum
Narenli Derum Ona

Eh Eh Yeter Narinli
Boylarun Çok Alumli
Alurdum Seni Ama
Cazi Anan Çalumli
Oy Çalumli Çalumli
Vay Çalumli Çalumli

(Müzik)

Ziraat Yokişini
Çikayiken Terledum
Yaslandum Kizilağaca
Bi Sigara Telledum


Eh Eh Yeter Narinli
Boylarun Çok Alumli
Alurdum Seni Ama
Cazi Anan Çalumli
Oy Çalumli Çalumli
Vay Çalumli Çalumli

(Müzik)

Tophaneden Kaleden
Kimdur Bize El Eden
Yar Kesmiş Umudini
Bu Sene ki Seneden


Eh Eh Yeter Narinli
Boylarun Çok Alumli
Alurdum Seni Ama
Cazi Anan Çalumli
Oy Çalumli Çalumli
Vay Çalumli Çalumli

(Müzik)

Zincirli Köprisine
Dökülsün Liralarun
Benzer Güz Yağmurina
Seni Ağlamalarun

Eh Eh Yeter Narinli
Boylarun Çok Alumli
Alurdum Seni Ama
Cazi Anan Çalumli
Oy Çalumli Çalumli
Vay Çalumli Çalumli

(Müzik)

Çaykentun İrmaklari
Yayilur Uzunçaya
Gene Vurdum Aklina
Yar Oturmaz Sofraya


Eh Eh Yeter Narinli
Boylarun Çok Alumli
Alurdum Seni Ama
Cazi Anan Çalumli
Oy Çalumli Çalumli
Vay Çalumli Çalumli

(Müzik)

Anasinlan Dövişmiş
Yarun Kafasi Ak
Peştemali Makasi
Yar Çayluğa Birak


Eh Eh Yeter Narinli
Boylarun Çok Alumli
Alurdum Seni Ama
Cazi Anan Çalumli
Oy Çalumli Çalumli
Vay Çalumli Çalumli

(Müzik)

Güneysunun Deresi
Birleşu Salahalan
Gene Eskisi Gibi
Baluk Tutsam Oltalan


Eh Eh Yeter Narinli
Boylarun Çok Alumli
Alurdum Seni Ama
Cazi Anan Çalumli
Oy Çalumli Çalumli
Vay Çalumli Çalumli

(Müzik)

Rize Türkim Sanadu
Yeminim Var Vallahi
Eski Şairlarindan
Bi Kaldı Osman Dayi


Eh Eh Yeter Narinli
Boylarun Çok Alumli
Alurdum Seni Ama
Cazi Anan Çalumli
Oy Çalumli Çalumli
Vay Çalumli Çalumli

(Müzik)

Kesmişim Misinami
Lizari Deresine
Hayde Dedum Silahi
Dayadum Ensesine


Eh Eh Yeter Narinli
Boylarun Çok Alumli
Alurdum Seni Ama
Cazi Anan Çalumli
Oy Çalumli Çalumli
Vay Çalumli Çalumli

(Müzik)

Narenlima Ne Oldi
Kastimi Var Canina
Benzer Onun Boylari
Funduğun Fidanina


Eh Eh Yeter Narinli
Boylarun Çok Alumli
Alurdum Seni Ama
Cazi Anan Çalumli
Oy Çalumli Çalumli
Vay Çalumli Çalumli

(Müzik)

Sabahun Çişesine
Yarum İnmiş Çayluğa
Bende İnmiş İleri
Çalişurum Ayluğa


Eh Eh Yeter Narinli
Boylarun Çok Alumli
Alurdum Seni Ama
Cazi Anan Çalumli
Oy Çalumli Çalumli
Vay Çalumli Çalumli

(Müzik)

Mayıs Çayina Geldum
Çuruğ Ayina Kalmam
İstanbulda Var Sevdam
Şimdi Ben Seni Almam

Eh Eh Yeter Narinli
Boylarun Çok Alumli
Alurdum Seni Ama
Cazi Anan Çalumli
Oy Çalumli Çalumli
Yar Çalumli Çalumli

(Son)