Gece Yattuğum Yerdur
Evlerinun Gerisi
Dedi Gezma Peşume
Trabzonun Delisi

Baktum Duman Çikayi
Yarumun Odasindan
Yakmiş Mektuplarumu
Yar Korkar Babasindan
Korkayi Babasindan
Korkayi Babasindan hoo
Korkayi Babasindan hea

Fındık Dallarun İnce
Bendun Aşkum Gizlice
Benderum Evlenelum
Senun İşun Eğlence

Nenem Söyledi Bağa
Evlen Allah Aşkına
Dedem Dedi Bu Uşak
İş Açacak Başima
İş Açacak Başima
İş Aç ha ha
İş Açacak Başima
İş Aça ho ho

Karataşun Sözleri
Yalan Söyler Gözleri
Kapunuzda Tükendi
Sevduğumun İzleri

Yarum Çeşme Yolinda
Duşurdi Lirasi
Kızkardaşina Verdi
Yar Şimdi Sirasi
Yar Şimdi Sirasi
Yar Şimdi ooo
Yar Şimdi Sirasi
Yar Şimdi ha ha

Parmalun Çamluğune
Attum Mavizer ile
Duştum Karakollara
Verdiler Beni ele

Oy Sürmene Sürmene
Eski Adun Humuli
Ben Gürgen Gibi Yandum
Senda Tütün Gibi Yan
Senda Tütün Gibi Yan
Senda Tütün hoo
Senda Tütün ha ha

Sevduğum Arpalinda
Taş Taşir Arkasinda
Türki Derum Burdanda
Onun Fiyakasina

Kuş Olup Uçup Konsam
Trabzon Kalesine
Sabaha Kadar Ötsem
Yar Uyansa Sesine
Yar Uyansa Sesine
Yar Uyansa haa
Yar Uyansa Sesine
Yar Uyansa haa

Kapisina Ulaştum
Dikenine Bulaştum
Babasi Duydu Beni
Tarla Aşağa Kaçtum

Çiçek Kopariyirum
Yarun Bahçelerinden
Dolaştuğum Yolları
Yar Görer Pencereden
Yar Görer Pencereden
Yar Görer hoo
Yar Görer Pencereden
Yar Görer ha ha

Bizum Köyün Deresi
Katalahtan Bulanur
Benum Türkilerumlan
Uşakla Sevdalanur

Alçak Sıra Evlerun
Gürgen Haramasini
Cesaretum Yok Yari
İsteyim Babasindan
İsteyim Babasindan
İsteyim hoo
İsteyim Babasindan
İsteyim Babasindan
İsteyim haa

Duman Gelur Misirden
Çökmete Kona Kadar
Sen Gurbete Ben Köye
Olduk Bederden Beder

Başka Sevda Ettisen
Gönlümü Alup Git
Ama Dedi Mahşere
Yakana Yapişirum
Yakana Yapişirum
Yakana hoo
Yakana Yapişirum
Yakana Yapişirum
Yakana haa

(son)