Günlerim hep bir tantanayla geçer of
Her gecem benim kabusla biter
Siner gecenin kabusu gündüz içime
Benim neden böyle kalbim vurulmuş zincirlere söyle
Kime gitsem bir vesvese
Yine mi hayat bana oyun oynar
Zarlar elimde her köşe başı kumar
Dumanla gider acılar
Her dumanda yine sen var
Boşluk içine bıraktım kendimi
Kar şakaklarıma yağar
Dondurucu soğuk bile hissettirmez kasvetini
Gelecek tehlikede
Baktım bomboş bir geçmişe
Elde koca bir sıfır
Her gece uyumak için dua ederim ben
Nefes almak çok zor gelir
Bu sokak hep fire verir
Hayat bana hep şok
Gece çöktü zifiri karanlık bizim blok
Gün biter ama sanma ki benim keyfim çok
Ne dertler çektim
Hergün böyle stres yok

Nakarat
Günümü geceme kattım
Savaştım olmadı
Yarınlar dünümde saklı
Yolum son bulmadı

Mecaz
Gözler kanar oldu her dramda
Trajikomik olan her macerada
Başrollerin hepsi portre ve duvarda
Boş bir film durmaz akar gider
Boşa dolu koymak yaşamak mı
Sensizlik içinde nefes almak zor ah bana
Yaradan Allah'ıma şükürler olsun
Yalnız değilim bağışladı seni bana
Gözbebeklerimden çıkan kıvılcımların
Tek sebebi var o da bomboş
Beynim loş ışıkta aydınlanır bak
Yak sen de bir ışık yak
Aydınlat
At kendini kendinden aşağı
Bakma korkarsın uçurum aşağısı
Aşağıda kaybolur yüreğinin yarısı
Sandığın mantığının yansıması

Nakarat

Shaman
Gündüzüm gecem bir oldu dört tarafım hep dert
Hayallerim bile acımasız bana onlar bile sert
Dert üstüne dert çekmekten bıktım artık yeter
Karanlık dünyada
Her köşe başında azraille kol kola
Hep seni gördüm ben karanlık rüyalarımda
Dertleri çektim içime her sigaramda
Son kez gül bana şimdi zalim dünya
Bak bana isyanım her adımda
Yapayalnız bir gelecek dört duvar arasında
Yandım ağladım her baktığımda
Hayaller kül oldu gitti dert dağlarında
Bir zamanlar güzeldi herşey şimdi berbat
Kanlar yağdı gözlerimden etraf harap
Bitti artık herşey kalplerimiz bertaraf
Sil baştan herşeyi bize yeni dünya yarat

Nakarat * 2