Viyolelerine sinmiş kaldır yüzünü bir de flu bak
Melekelerin ıslanmış daldır ruhuma kasvetini
Yak,yık davet al bu rap senin dakikasında 60 darbe davet
Az tek bir ölümü nasıl karşılarsa yüzün def et onu
Def-i bela kabilinen kah sevda tüneli kah cellatınla sohbet et
Gerillalarım usanmış eliyle notaları parçalar alel acele
Serilir iffet yere elim yüzüm yara bere içinde
İnsan içine çıkamam gayrı uzaktan ağrı duacıyım
Onca idamlığın arasında aklını yitirmiş bir darağacıyım
Karbeyazım yaz mevsimi şattafattan hala hayacıyım
Kral değilim zira fikrimciyim sayacıyım
Hicvin kuşa tutun ufukların namerti her kulak asan
Susta adında bomboş bir havayı yumrukla beni gör uzaktan
Ardına bakmadan topukla ilahi dokunuşun çığlığından dev sessiz bir opera
Yaratan aynı elleri katleden katil ben
Yırtılan karanlıktan süzülen aza bi sünger taşı
Trabzon'da yağmurlu bir cenaze sabahı
En çokta geride kalanın rahmetle ıslandığı her bir yan acı

Dur dokunma yaralarım kanasın kanasın
Söz mü verdi Karadeniz'in batıları mı arasın arasın

Tek kişilik intihar özlem
Hasret bilinmeyen bir denklem ben
Keşke en çok beni sevsen gitsem
Uçurum kenarlarınada bu bedeni titrek ellerimde aşağı itsem
Yok ben daha acı almayım yeter bardağım yarıya kadar boş
İçimdeki canavar hainliğe ikna edilebilir güçte
Bir kader sanki çok hoş
İyi hadi bakalım bu şarkıda senin için gelsin sevdiklerin için
Ya da hiç sevemediklerin için
İçin dünün pişmanlığıysa cevap yarının dersi
Seçim yanlışlığın düşmanlığıysa sevap yaraların tersiyle alışmışlığın kurbanıysa
Mt boşlukların prensi derdi çok demek ki
Yok demek ki gözlerim solgun bir düşün
Sabahına günaydın çekingen bir bakış çiğ düşmüş her damladaydım
Bu rap kazayl oldu görmedin mi Karaçalı ve Mt okudu
Trabzon dinlemedin mi?

Dur dokunma yaralarım kanasın kanasın
Söz mü verdi Karadeniz'in batıları mı arasın arasın